نمیدونم چی بنویسم..
نمیدونم چی بنویسم..



عاشقونه باحال سرکاری داستان نمیدونم چی بنویسم...

 

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است
هر چیز خوبی در دنیا فقط یکیست ٫ 1 شاخه گل به مناسبت اولین سالگرد
ازدواجمان تقدیمت میکنم ٫ 14 اسفند یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم سالگرد ازدواجمان را به تو تبریک میگویم

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

 

 

مهربان ترینم وقتی تو با منی ، سرود و شادی با من است در ضمیرم نقش تو را بر قلبم
حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد در قلب من آفتاب تابان باش ، 17 مهر ماه
سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک میگویم

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

 

 

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم ، در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم ، کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

 

 

عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است با سبدی پر از گلهای یاس به سویت
می آیم و با عشق، سالگرد ازدواجمان را به تو همسر عزیزم تبریک می گویم

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

 

 

دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگتزین تبریک را نثارت کنم
در 17 بهمن این بهترین بهانه است تا بگویم ،
بهترینم به ماندگاری ستاره های آسمان همیشه دوستت دارم تا بدانی زندگی را
در کنار تو میستایم ٫ و تا ابد در کنارت میمانم

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

 

 

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
.
.
سالگرد ازدواجمون مبارک

---------------------------- پیامك های سالروز ازدواج . اس ام اس تبریك عروسی . مسیج تبریك سالگرد ازدواج ----------------------------

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, توسط علی منصوری |